Maybelline the Colossal volum express mascara

Ahojte

Vitajte pri ďalšej recenzii a tentokrát sa pozrieme na riasenku od Maybellinu.

Riasenky od Maybellinu milujem najviac zo všetkých drogérkových. Už som ich vyskúšala viacej a musím povedať, že úplne všetky boli super. Všetky mi sadli perfektne, či už dodali objem alebo mi riasy krásne predĺžili.

Ako ste sa mohli dovtipiť ani táto recenzia nebude negatívna. Zatiaľ som nenatrafila na nejaký výrobok, ktorý mi nesedel. (Okrem limitovaných edícii, ktoré sa už nepredávajú a teda recenzia by bola zbytočná).

Maybelline the Colossal volum express mascara je jej celý názov. 

Žlto-fialkové sfarbenie obalu je pekné. Navyše je fialová farba metalická čo ja môžem! :-D

Poďme sa pozrieť na samotný obsah.

Riasenka mi vyhovuje a to preto, že je konečný výsledok prirodzený. Žiadne hrudkové, zlepené riasy a žiadny nános špirály. 

Na riasy ju nanášam v dvoch vrstvách čo mne úplne stačí. Pekne ich predĺži a zahustí.

Vôbec neopadáva, nerozmazáva sa drží ako priklincovaná. S kľudom so mnou vydrží celú 12-tku!

Bonus je však v tom, že mi pripadá byť nesmrtelná. Mám ju už asi 6 mesiacov (2 mesiace padnutá za stolíkom), použivam ju teda 4 mesiace a to ešte stále nevyschla a ani nestratila na kvalite. Nechápem ako to dokázala, ale zato ju milujem 1000000 krát viac. :-D 







Ako sa vám pozdáva riasenka?
Skúšali ste nejaké od Maybellinu?
Aj vám sa niekedy zdá riasenka nesmrtelná? :-D

Papa vy moji chocholáčikovia. ;-)






1 komentárov:

  1. Nejaké od Maybelline som už myslím skúšala dávnejšie :)
    rada by som ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha vianočná Giveaway o 2 balíčky a 20 super cien :)
    #myBeautygram

    OdpovedaťOdstrániť

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena