Astor soft sensation lipcolor butter

Ahojte

Mám tu pre vás recenziu na masielka od Astoru. 

Viem, že už sú milión rokov v predaji! :-D Ale možno sa ešte stále nájde niekto kto o nich nevie, alebo vie a nevyskúšal. 
Tak tento článok je práve pre nich, ako stvorený. ;-)

Masielka od Astoru sľubujú intenzívnu farbu rúžu, starostlivosť balzámu a dokonalý efekt lesku. Splňujú však všetko, čo naslubovali? 

Doma ich mám už niečo cez pol roka a som s nimi nadmiernu spokojná. Používam ich skoro denne a stále nejako neubúdajú. :-D
Vlastním odtiene 009 Burn rose a 005 Pretty poppy. 

Burn rose je krásna jemnučko ružová farba a Pretty poppy zase oranžovkasto-červenkasto-pastelková. :-D Dúfam, že vás nevystrašilo identifikovanie farby ale tak ju ja vidím majimi očami. :-D 



Začni teda pekne od obalu. 
Masielko je dosť velké čiže sa nezmestí len tak do "vačku" kabáta, aby ste ho mali stále po ruke. Ja zo sebou stále nosím taštičku takže mne to nejako extra neprekáža. Čo mi ale prekáže je popis. Je iba vytlačený na obale a ako sami vidíte mizne! Čo mi dosť vadí, pretože zmizolo úplne všetko. S čoho sa skladá výrobok, akú má záručnú dobu, jeho odtieň, všetkoooo. Dosť ma to mrzí a som s toho sklamaná. 

Masielko samotné je však úžasné. Krásne vonia, ale ja neviem identifikovať po čom. (Nemám nato dostatočne vyvynuté čuchové bunky) 
Keď si olíznete pery tak nechutí nijak. Čo je škoda, pretože keby chutil tak ako vonia bola by to fakt pecka.
Pery hydratuje, pečuje o ne, čo je super hlavne v takomto ročnom období.
Pigmentácia je tak akurát. Po nanesení masielka sú pery naozaj posiate leskom, v čom vidím veľké plus. Lesklé pery sú opticky väčšie a plnšie, čo pri mojich mini perách naozaj potrebujem. Lesky nepoužívam moc rada, takže toto je taká náhrada. :-)
Po nanesení ho na perách cítim aj po troch hodinách, no zmizla farba a aj lesk. Balzámiky sú už raz také. 

005 pretty poppy

009 burn rose

Zmeska oboch :-) najobľúbenejšia kombinácia

Keď to všetko zoberiem do úvahy, víde mi s toho, že je masielko naozaj skvelé. Naozaj ho použivam skoro denne a hodlám ho vypotrebovať až dokonca! To sa u mňa dosť časo nevidí. 

Kupovala som ich v DM drogérii a vyšli ma okolo 5 €. 

Vlastníte nejaké masielko doma?

Papa vy moji chocholáčikovia. ;-)



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena