Elf studio bronzer + blush /recenzia/

Ahojte

Áno, recenzia sa bude týkať výrobkov značky Elf. Elf je americká značka, ktorá má výrobky rozdelené v 3 radách. Elf essential, Elf mineral a Elf studio. Určite viete, že táto kozmetika sa dá zohnať aj v našich končinách. E-shop je vážne preracovaný, ale zároveň aj prehľadný a ľahko sa na ňom orientuje. :-) Mne sa najviac páči možnosť zobrazenia všetkých ponúkaných výrobkov na jednu stranu. 

Moja prvá objednávka bola ešte s toho staršieho e-shopu, ktorý potom zrušili a vznikol tento nový oveľa krajší.

Naposledy bola moja objednávka dosť veľká, a zrovna sa medzi nimi objavil aj bronzer a lícenka. 

Bolo to už dávnejšie, čiže tieto produkty mám už odskúšané asi 1000 krát. S hrdosťou ich môžem teda posúdiť, ohodnotiť a zrecenzovať.




Elf Studio Warm Bronzer - warm


Tento bronzer som si neobjednávala nejako zámerne. Len tak som sa preklikávala stránkou a narazila som na neho, tak som si povedala, prečo ho teda nevyskúšať? Hodila som ho do košíka, objednala a už som len čakala čo mi príde. 

Majú ho teda v  odtieňoch warm, cool a golden. Warm odporúčajú čiernovláskam a slečnám s opálenou pokožkou, cool je určený pre blondínky a golden pre ryšavky a hnedovlásky. Keďže nemali na sklade odtieň golden, tak som sa rozhodla pre warm. Predsa len išlo leto tak sa mi odtieň zdal ako veľmi vhodná voľba. 

Pri mojom prvom skúšaní som ostala dosť v šoku, pretože som zvyknutá na menej pigmentované drogérkové bronzery. Pýtate sa prečo v šoku? Na štetec som ho nabrala až príliš moc! :-D Samozrejme, že som ho predtým skúšala prstom, ale prstom sa dá vždy tak nejako nabrať viacej výrobku. (teda aspoň v mojom prípade to tak je vždy!) Čo teraz urobíme? Normálne by som sa odlíčila a nanovo namalovala, no keďže som o pol hodinu mala byť v práci to nepripadlo do úvahy. Očistila som štetec a začala rozmazávať, pomohlo ale iba trošku. Nakoniec som bronzer pretrela ešte púdrom a odišla do práce. 

Vôbec som nečakala, že bude pigmentácia taká úžasná! A to ma vyšiel iba 4,50 €! Aj kvôli tej cene som ho zo začiatku podceňovala, ale to som nemala. :-D 

Obsahuje jemnučké naozaj jemnulinké "třpytečky", ktoré vás môžu odrádzať ale na pleti sú neviditeľné. Mne "třpitečky" vôbec neprekážajú, pretože sa naozaj na tej pleti strácajú. Výdrž mám super odskúšanú, pretože chodím do práce na dvanástky. Ráno sa nalíčim okolo pol 8, cez deň sa všelijako obšmřtam, hladkám a neviem čo všetko. Domov prídem okolo pol 10 večer a bronzer stále drží na tom istom mieste v nepoškodenom stave! (a to si do práce nenosím ani bronzer ani lícenku)

Obal Elfáckeho bronzeru a bronzeru, ktorý nájdete v drogériách sa nedá ani porovnať. Elfácky mi príde luxusný, nezničiteľný a krásny. Povrch má čiernej farby s matným efektom, na ktorom sú bohužial vidieť odtlačky. Balenie obsahuje aj zrkadielko, čiže vám bude robiť aj obrovskú radosť na cestách! :-)

S bronzerom som nadmieru spokojná, a po dopotrebovaní určite kupujem ďalšie balenie. :-)



Elf Studio blush - Fuchsia fuchsion


Keď som si objednávala bronzer, tak k tomu samozrejme nemohla chýbať aj lícenka! :-D 

Majú na výber s rôznych odtieňoch a mňa zaujala Fuchsia fuchsion. Na obrázku vyzerala fialovo a fialkovú lícenku ešte vôbec nemám. Jasné, že sa nesmiete spoliehať na obrázok ten vždy skresľuje, ale ja som to riskla. Moc sa mi to teda neoplatilo, pretože som sa začudovala keď mi prišla bledunko ružovkastá farba. Mňa takéto veci vôbec nerozhodia a viem sa tešiť zo všetkého. 

Pigmentácia je úžasná! Keď si nebudete dávať pozor kľudne  môžete zo seba urobiť Marfušku. :-) Obsahuje opäť "třpytky" aj keď teraz sú už oveľa výraznejšie. Na stránke píšu, že obsahujú nejaké na slnku sa odrážajúce pigmenty, ale to sú jednoducho povedané trblietky. Mne opäť neprekážajú, aj keď sú na tvári o niečo výraznejšie, ale naozaj iba vtedy keď na vás zasvieti slniečko. Má to zase pozitívum, nemusíme ešte na tvár nanášať rozjasňovač. Ušetrí vám čas! :-D

Vydrží na tvári viac ako 12 hodín a to si myslím, že by dala aj 2x toľko. 

Obal je rovnaký ako pri bronzere. Je iba jedna odlišná vec na obale lícenky, a to že má také okienko na otváraní. Vidíte aký odtieň sa skrýva vo vnútri. 

Lícenka je veľmi maličká, ale zase pigmentácia vysoká. Stačí vám naniesť naozaj málo. Ja ju používam už nejaké 4 mesiace a skoro vôbec mi z nej neubúda. Stála 4,50 €.  

V poslednom období som si ju veľmi obľúbila, používam ju denne a nechce sa mi s tým prestať. :-)



Bronzer a lícenka v plnej kráse vo videu. :-)






Vyskúšali ste už niečo od značky Elf?
Ste z ich výrobkami spokojné?
Chceli by ste ďalšiu recenziu  na nejaké výrobky od Elfu?

Papa vy moji chocholáčikovia. :-)

















0 komentárov:

Zverejnenie komentára

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena