Halloweensky špeciál

Ahojte :-)

Halloween je už dávno zanami, tak som sa rozhodla zhrnúť všetky tohtoročné masky do jedného príspevku. 
Trošku si ich okomentujeme a to otázkami:
1. Ako ma to napadlo?
2. Kde som brala inšpiráciu?
3. Ako dlho trvá vytvoriť túto masku?
4. Čo všetko nato potrebujem?
5. Ako som spokojná s konečným výsledkom? 
Hopsa šupsa ideme nato. :-D

1. Jednoduchý strašidelný makeup




1. Poviem pravdu, že doma skúšam rôzne líčenia či už strašidelné, extrevagantné alebo jednoduché. Tak som sa raz hrala s tekutým latexom a zhodou náhod som si doňho namočila prst. :-D Prst s latexom som si začala vklepkávať do pokožky na tvári, kedže to bola tenká vrstva latex začal rýchlo schúť tým sa mi lepil na prst a začal sa trhať. S tohoto postupu vznikli trhlinky. Celkom sa mi to pozdávalo tak som zobrala rúž, čiernu farbu a môj pracovný nástroj prst. A vzniklo s toho toto. Potom som to samozrejme nahrala na kameru upravila a wualaaa strašidelná a hlavne jednoduchá maska na svete. :-)
2. Inšpirácia prišla s môjho prsta! :-D Konkrétne ukazováka na pravej ruke. :-D
3. Ako som spomínala latex v tenkej vrstve rýchlo schne takže 10-15 minút.
4. Tekutý latex, červený rúž, čierna farba na tvár (čierna gelóvá linka) a samozrejme PRST :-D
5. Keďže mám latex v bielej farbe tak sú celkom dosť viditelné prechody. Keďže som taká, že potrebujem mať všetko tip top, tak mi to dosť vadí! :-D Dokonca som to video nechcela ani zverejniť len sestra mi vravela, že som len paranoidná. :-D





2. Halloweensky špecial pink woman




1. Večer keď zaspávam tak rozmýšlam a predstavujem si rôzne veci, situácie... Niekedy sa mi však stane, že obrázok (vízia, sen, predstava) príde z ničoho a presne toto je ten prípad. Rýchlo som schmatla papier ceruzku načrtla som svoju "víziu" a ráno som už aj natáčala. ;-)
2. Pred spaním a v mojej hlave? Asi. :-D
3. Na krku sú vytvorené akože šupiny tak to zaberie dosť času. 20-30 minút
4. Biela farba na tvár, ružová lícenka, štetce, kamienky, lepidlo na mihalnice, trblietavá linka.
5. Tie šupiny som dosť odflákla, pretože som sa ponáhlala (ani neviem prečo) a so všetkým ostatným som spokojná. ;-) Takže sa na šupiny "nekukajte". :-D




3. Halloweensky makeup turotial "Fuchsbau"




1. Samozrejme som veľký fanúšik seriálu Grimm a wessen menom Fuchsbau je jednou s postáv.
2. Seriál Grimm
3. Vytvoriť si na tvári akože srsť trvá dlho. Hlavne teda ak chceme aby vyzerala realisticky. 50-60 minút
4. Bielu, hnedú farbu na tvár, tmavo hnedú ceruzku na oči, úzky štetec a veľa trpezlivosti
5. S touto "maskou" som nadmieru spokojná. :-) Myslím, že sa mi to podarilo celé (pre moje vnímanie) dokonalo. 




4. Halooweensky špeciál "rez"




1. Kúpila som si vosk, krv, škrabancovú krv na špeciálne efekty, pripravila som si natáčacie miesto a už len tvorila. :-D
2. Samozrejme pozerám na youtube rôzne tutoriály tak možno tam som niečo teké zachytila. ;-)
3. Ľahká manipulácia s voskom (a to som sa s tým "hrajkala" prvý krát) uľahčuje celú prácu. 5-10 minút
4. Vosk, balzám alebo vazelinu (pretože vosk dosť lepí), spirit gum, škrabancovú krv, krv, čiernu farbu na tvár, špongiu, špachtličku, štetec a tiene na oči pre vytvorenie modrín v oblasti očí.
5. Som vééľmi s výsledkom spokojná. :-)





5. Halloweensky špeciál "hmyzáci"





1. Raz som skúšala na ruku nakresliť pavúka v 3D podobe. Všetci mi to pochválili tak ma napadlo prečo neurobiť niečo také aj na tvári? A samozrejme pridám viacej hmyzu aby to bolo extra. :-D Tak som vygooglila obrázky a hopsa šupsa nato.
2. Inšpirovala ma aj youtuberka menom madeyewlook. 
3. Nakreslenie náčrtov, vyfarbenie a tieňovanie takých 30-40 minút.
4. Tiene, čierna a biela farba na tvár, štetce, špirála, makeup. 
5. S mojim chrústom som neni spokojná, ale zato ostatné sa mi celkom pozdáva. :-D





Hmyzáci boli poslednou maskou s mojej Halloweenskej kolekcie. Dúfam, že sa vám páčila. Ku každej maske je aj video takže šup pozreť ak ste ešte nevideli. :-) 

Keďže som zistila, že ma baví robiť aj takéto zaujímavejšie videjká tak s halloweenskym špeciálom to teda vôbec nekončí. ;-)
Budem pridávať aj obyčajné líčeníčka ale aj tieto, hovorme im, "strašidelné" videa. 
Už teraz mám pár nápadov len trošku potrvá kým ich aj vytvorím. ;-) 
Dúfam, že budete trpezlivý a potom milo prekvapený. 

Čakajte pokračovanie série rozprávkový makeup, jednoduché líčenie a prichádza aj nová s názvom "wessen". 

Čo hovoríte na túto moju halloweensku kolekciu?
Páčila sa vám?
Vyskúšali alebo vyskúšate niečo aj vy? 
Čo sa vám na konkrétnych maskách páčilo a čo zase naopak nepáčilo?

Papa vy moji "chocholáčikovia" ;-)

















0 komentárov:

Zverejnenie komentára

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena