Dermacol BONBON očné tiene


Ahojte

Valím tu na vás deň čo deň recenzie, ale keď ja neviem prestať. :-D 
Nikdy by som nepovedala, že keď napíšem recenziu na jeden výrobok, tak potom budem chcieť hneď na všetky čo doma mám. :-D
Ale už sa to stalo, a nič ma od toho asi nikdy neodradí. ;-)

Idem späť k recenzii.

Mám tu pre vás dva nádherné očné tiene. V DM-ke som ich zbadala a hneď som chcela všetky. :-D 

Jednu paletku s "třpitivými" tieňmi už mám. Volá sa Galaxy chic a je od BH cosmetics. (O tej si povieme neskôr.) Keďže paletku vlastním vyberala som odtiene, ktoré v paletke nie sú. Viem, že to sú úplne iné tiene od úplne inej značky, ale niektoré sa fakt podobali. :-D



Jedná sa o miniatúrne očné tiene od značky Dermacol. Sú také krásne, maličké a rozkošné, že by som ich aj zjedla. :-D odtiene sú len očíslované, čo je škoda. Tak rozkošnučké tiene by si zaslúžili nejaké extra špeciálne mená. 
Vlastním teda dva a to BONBON 4 a BONBON 9.
BONBON 4 je krásna belasá farba, ktorej sa "třpytky" odrážajú do strieborna, modra a fialova. Viete si to predstaviť? Áno je to bomba a ja všetko s týmto efektom nazývam "intergalaktické". :-D 
BONBON 9 je už o dosť tmavšia farba taká čierna so šedými "třpytečkami". Výsledná farba je skôr šedastá ale s čiernym podkladom vyzerá očarujúco, intergalakticky, ohromujúco, božsky...
Vidíte aká som z nich nadšená? Lebo ja si tu pripadám ako trtoš, pretože ich počas písania stále chytám, obkukujem a usmievam sa nane. :-D

Obal určite neurazí je maličký, klasický plastový. Keďže sú tiene vypuklé, tak aj vrchné viečko je do oblúčika. Skladovanie iba na ležato pohodené niekde v šuflíku. Čo mi vadí, pretože chcem mať všetko krásne stojato poukladané. To je ale moja "vada", že som na skladovanie taký pedant. :-D 

Tiene sú teda zapečené, s pigmentáciou nie je žiadny problém. (Aj keď som čitala recenzie, že na iné odtiene si máte dávať pozor - pigmentácia slabá) Dajú sa krásne navrstviť, s použitím rôznych techník nanášania. Vyšší efekt dosiahnete nanesením tmavého podkladu na viečko, ktorý zintenzívni trblietavý efekt tieňu a takisto jeho farbu. 

Výdrž je super. Farba tieňov nemizne, trblietky držia tam kde ich nanesiete. Je na vás či tieň nanesiete bez podkladu (môžete s ním takto dosiahnúť jemné denné lícenie) alebo s podkladom. Výdrž s podkladom nemá nič spoločné skôr ide o intenzitu trbietania ako som už spomínala. 

BONBON 4 použivam na rozjasnenie vnútorného kútika oka. Oko opticky zväčší a milujem jeho "třpitivé" odlesky. Nemusíte sa báť pri nanášaní, že vám popadajú trblietky do oka. Naozaj sa nepráši a to je jeho veľké plus.



BONBON 9 je pre mňa ako stvorený na dymové líčenie. Nemôžem si pomôcť ale s čiernym podkladom vyzerá neskutočne nádherne. 
Černy podklad + BONBON 9 = ♡


Máte radi značku Dermacol?
Vlastníte apoň jednen rozkošný BONBON tienik?

Papa vy moji chocholáčikovia. ;-)




0 komentárov:

Zverejnenie komentára

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena