Rozprávkový makeup - Wander

Ahojte ;-)

Nové videjko "Rozprávkový makeup" - Wander na cestách je inšpirovaný, hádajte kým?

Tramtadadá áno je to hlavná postava Wander. :-)

Líčenie som "vyskladala" s toho akej farby má Wander oblečenie, vlasy, telo...

Líčeníčko som aj natočila a nahrala na youtube. 

Ďakujem veľmi za každé jedno pozretie. ;-)



Na líčenie som použila neskutočnú paletku BHcosmetics - Take me to Brazil.

Je fakt úžasná, tiene sú krásne pigmentované a zamilovala som sa do tejto paletky úplne najviac.

S paletkami od BHcosmetics som neskončila určite si ich objednám všetky!! :-D


Úžasné sýte farby so skvelou pigmentáciou. Som ohromená! 


Tu je odkaz na spomínané videjko. ;-)


Páči sa Vám paletka? Máte ju doma?? 

Papa moji chocholáčikovia. ;-)




3 komentárov:

  1. (joj som to omylom vymazala, haha) Veľmi pekný mejkup, hlavne očká! Ja osobne paletu očných tieňov nemám, no rozhodne po jednej túžim, už len naškrabať nejaké to euro. Nemáš tip na nejakú ale s nude a hnedými farbami a tak? Tiež nejaké sýte :).

    (http://tinypassionflower.blogspot.sk)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://bhcosmetics.sk/palety-ocnych-tienov/135-28-farebna-paleta-ocnych-tienov-neutral.html

      Táto vyzerá dobre. :D Síce ju nemám oskúšanú ale na budúci mesiac (po výplate :D) objednávam, takže ak chceš ti môžem napísať či sa oplatí kupovať. :) poprípade aj odfotiť nejaké fotky ako vyzerajú tiene. :)

      Odstrániť

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena