Relaxovanie

Ahojte

Dneska po tom čo som prišla z nákupu, navarila a poupratovala som sa pustila do toho čo ma baví najviacej.

Samozrejme je to pre mňa relax a zároveň aj zlepšovanie a pracovanie na sebe.

Keďže viem čo chcem v živote robiť, tak každú voľnú chvíľu využívam a pracujem na sebe. ;-)

Viete nasadím slúchadlá pustím hudbu a hopsa šupsa nato. :-)

Takto to dneska dopadlo. :-)






Musím ešte popracovať na obočí. :-D

Skúšali ste už aj vy takéto niečo?? :-)

Papa moji "chocholáčikovia" ;-)



2 komentárov:

  1. tak ja sa priznam ze som nikdy nic take neskusala, ale vyzera to super!

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, ktoru najdes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena