Prehrešky a ich následné dósledky. :-D

Ahojte

Určite každá z nás zažila prežieranie sa a potom si to vyčítala a hovorila si "od zajtra jem len samé zdravé veci!" :-D

Toto sa presne stalo aj mne! :-)
Poznáte to, narodeniny = chlebíčky (prečo si dať jeden, keď ich môžem zožrať 10!), očká (tie sú také maličké, že sa mi do úst zmestia naraz hneď 4!), koláčiky (ó my máme aj punčový aj roládu aj tento jahodový musím vyskúšať!) a to najlepšie nakoniec tortaa (aj vy lúbite vyjedat marcipán s torty?? ).
A vždy si poviem "veď môžem, veď narodeniny mám len raz za rok!". 
No lenže ja ich mám len raz za rok, ale raz za rok ich má aj mama, aj oco, aj sestra, aj babka...

Takže som sa móóóc prežrala, áno doslova prežrala! 
Tento stav ma držal 3 dni! :-D
Veď čo sa to všetko vyhodí. :-D

Tak som sa rozhodla, že si dám sťahovací deň. (Sťahovací preto aby mi stiahlo trošku žalúdok, teda až to tak funguje :-D mne to pomáha :-D).
Čiže dneska na raňajky len tuniak vo vlastnej šťave s rajčinkou a reďkovkou.
A na obedík už len ovocíčko a potom už nič len voda. :-D 
Taký očisťovací dníčok. :-D


Mango, banán, jablíčko, maliny, pomaranč :-D


Aj vy si dávate sťahovacie alebo teda očisťovacie dni?? 
Alebo sa kontrolujete a nemusíte si potom nič vyčitať? 

Papa moji "chocholáčikovia" :-)




0 komentárov:

Zverejnenie komentára

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena