Swap s Missdeni121

Ahojte ;-)

Dnešný článok bude trošku nezvyčajný a to preto, že som si vymenila s jednou úžasnou dievčinou swap. 
Je veľmi šikovná a taktiež má aj svoj youtube kanál, ktorý nájdete tu. ( na konci článku nájdete odkazy na videá)
Swap je výmena "darčekov" s dotyčnou osobou, s ktorou sa dohodnete na cene a na tom čo vám má poslať. 
Ja som jej najskôr napísala otázku či by si so mnou chcela vymeniť swap. Dlhšie sme si písali a nakoniec súhlasila. (začo som jej veľmi vďačna)
Pre ňu mali byť "darčeky" v oblasti pečujúcej kozmetiky a pre mňa to bolo také širokospektrálne. ;-)

"Darčeky" som teda nakúpila poslala a už som len čakala čo mne príde. :-D
Som veľmi nedočkavý človek takže to bolo pre mňa peklo. :-D 
Na môj údiv prišiel balík hneď na druhý deň od odoslania. 
Našťastie som mala voľno takže som nachystala kameru a išla točiť. (pretože sme sa dohodli, že natočíme videjká s rozbalovaním)
Bola som úplne v šoku s "darčekov", ktoré mi poslala.
Boli to presne tie veci, ktoré som si plánovala aj ja kúpiť. Prišlo mi to ako keby mi čítala myšlienky. :-D

Ako prvú som vylovila masku na tvár od lavera. Je na normálnu až zmiešanú pleť, čo sa mi trafila úplne presne.


Nasledovala soľ do kúpela od alverde. Bohužial ja vaňu doma nemám ale to deni nemohla vedieť. To vôbec anevadí, pretože si ju odložím, a keď budem mať vaňu tak vyskúšam. ;-)


Umelé mihalničky od Essencu som chcela vždy skúsiť. A čo sa stalo? Boli v balíku. :-D 


Prišlo veľké prekvapenie menom riasenka! Je od Astoru look out. A má úžasný umelý kartáčik. Umelé kartáčiky mám veľmi rada, pretože sa mi s nimi veľmi dobre pracuje. Aj toto trafila úplne presne!


Rúž od Maybellinu v odtieni 527 ma úplne dostal. Nielen jeho krásnou červenou farbou ale aj tým, že som nad kúpou červeného rúžu už dlhšiu dobu rozmýšlala.


Ďalším je bronzer a rozjasňovač v jednom od alverde! Bronzer má krásnu prirodzenú farbu a rozjasňovač je taktiež prirodzený nie moc trblietavý ale výsledný efekt je fakt "bombastický". :-D


A posledný tam na mňa pozeral lak od značky Maybelline. A taktiež je červenej farby, ktorá presne pasuje k rúžu.


Tu to máte všetko pekne pokope :-)

Ešte raz by som sa chcela veľmi pekne poďakovať sú to úžasné veci (presne podľa môjho gusta), s ktorých sa veľmi veľmi teším. :-)

Tu máte spomínané videá aj moje ale aj jej. ;-)

Moje


Jej

Ak si chcete so mnou aj vy vymeniť swap tak sa mi ozvyte a môžeme sa dohodnúť. ;-)
Email: makeupedka@gmail.com

Vymieňali ste si niekedy s niekym swap?
Chceli by ste to skúsiť?

Papa vy moji chocholáčikovia. :-*






















0 komentárov:

Zverejnenie komentára

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena