Makeup na víkendové harašenie

Ahojte :-)

"Makeup na víkendové harašenie" je séria výraznejších, večerných líčení. To samozrejme neznamená, že sú nejako extra nevhodné na denne nosenie! 

Túto sériu videí nájdete tu na mojom youtube kanály. Tak sa na ňu mrknite a napíšte či sa vám páči. :-)

Vyšli už celkom 4 videá a ja by som vám chcela dať do pozornosti to posledné. :-)





Zobrala som si svoje 2 obľúbené paletky od BHcosmetics a to Galaxy chic a 28 farebnú paletu očných tieňov a začala malovať. Líčenie som nemala nejako extra nachystané proste to len tak zo mňa "vyšlo". :-D 

Na líčenie som použila od bledo až po tmavo hnedé tiene, čierny tieň a úžasný zlatostaroružový.

Keďže je obdobie stužkových tak si myslím, že toto líčenie je na túto jedinečnú a úžasnú príležitosť veľmi vhodné. 

Nie je vôbec ťažké takže určite ho zvládnete každá! ;-)

Milujem keď sa líčenie krásne trbliece! :-D A toto sa teda dóósť trblieta. :-D

Tu je videjko :)



Páči sa vám líčenie? 
Odvážili by ste sa nosiť líčenia z tejto série aj ako denné líčenie?


Papa vy moji chocholáčikovia. ;-)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena