Žabkovské - zelenkasté líčeníčko /makeup tutorial/

Ahojte ;-)

Ako z názvu vyplýva hlavnú rolu v dnešnom líčení bude hrať zelená farba. ;-)
V jednom článku som čítala, že zelená riasenka je ako stvorená pre hnedovlásky s hnedými očami. Tak som si povedala okeeej skúsime či to funguje s tieňmi. :-D 

Či zelená farba svedčí alebo nesvedčí takým a hentakým očiam je podľa mňa blbosť. :-D Keď ju skombinujete s nejakou neutrálnou farbou ako je napríklad čierna alebo hnedá tak pristane každému. ;-)

Ale späť k líčeníčku.
Do DM drogérie chodím pravidelne minimálne 1 x do mesiaca. :-D
Ako som tak išla okolo stojanu s Catrice uvidela som niečo nevídané. :-D A to krásny zelený tieň, ktorý bol trblietkavý a to je moja slabosť. :-D (čo sa trbliece musí Editka mať!)
Hneď som ho hodila do košíka a utekala s ním domov ho vyskúšať.
Nesklamal, bol krásny aj na dennom svetle a líčenie s ním bolo skvelé.
Lenže potom zapadol na dno mojej priehradky na očné tiene a tak som naneho celkom zabudla. Až som narazila na ten spomínaný članok a hneď som si naneho spomenula.

Tadaaa toď môj dlhý príbeh o tieni od značky Catrice v odtieni 640 Don't Touch My Masserati!




Ja som sa do tieňu zamilovala a už nikdy nedovolím aby zapadol nadno. Baví ma veľmi takéto experimentovanie. A najlepšie natom je, že výsledok je vždy ešte lepší ako v mojich predstavách. :-)



Presný postup ako som toto líčenie dosiahla nájdete na mojom youtube kanále. Tak šup pozrieť. ;-)

Keď zelená tak celá! :-D

Tu je videjko dúfam, že sa bude páčiť.



Čo hovoríte na tieň?
Trúfli by ste si na takú farbu?


Papa vy moji "chocholáčikovia" :-)




0 komentárov:

Zverejnenie komentára

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena