Pastelové líčenie

Ahojte

Chcete vedieť, ktoré je moje najoblúbenejšie líčenie? 
Tak smelo čitajte ďalej. :-)

Prirodzené tóny hnedej, čierna linka, výrazná pastelová linka na spodnom viečku a samozrejme pery v odtieni tej najkrajšej ružovej akú som kedy videla. ;-)
S tohoto líčenia som úplne nadšená a stále sa k nemu veľmi rada vraciam. (A to ja líčenie každý deň mením, nikdy nemám to isté 2 krát. :-D)

Keďže moje videá, staršieho formátu, neobsahujú hlasové opisovanie toho čo robím. (nemala som mikrofón)
Rozhodla som sa teda, že vám to aspoň tu popíšem. ;-)

Všetky produkty, ktoré som nato použila nájdete dolu pod videom v infoboxe. :-)

Presný postup: 
1. Primer od elfu som naniesla na celé pohyblivé viečko a poriadne zapracovala prstom
2. Bledunko hnedý tieň s paletky od BH cosmetics som pomocou veľkého blendovacieho štetca naniesla do záhybu oka
3. O málinko tmavší tieň s tej istej paletky, som navrstvila pomocou menšieho blendovacieho štetca na ten predchádzajúci
4. Výrazne tmavší hnedý tieň tento je s paletky od Elfu som pomocou "oblého" štetca vklepkala do vonkajšieho kútika oka a taktiež som ho ťahala po oblúku smerom k vnútornému kútiku a samozrejme zapracovala blendovacím štetcom
5. Keďže je celé líčenie o vrstvení hnedých neutrálnych farbách (od najbledšej po najtmavšiu) tak som opakovala ten istý postup vždy s tmavším tieňom
6. Nakoniec prišiel naradu čierny tieň s paletky od Elfu a ten som naniesla plochým štetcom na vonkajšie viečko a rozotrela okraje do stratena 
7. Na celé horné viečko som očisteným plochým štetcom naniesla jemnučký telovo-vanilkový tieň
8. Linkou od Elfu som urobila klasickú linku (určite chystám natočiť video ako na linku) 
9. Na spodné viečko som naniesla krásnu tyrkysovú ceruzku od catrice, ktorú som ťahala až za okraj oka, a skončila som tam kde chvostík z čiernej linky
10. Na tyrkysovú linku som navrstvila tyrkysový tieň s mojej obľúbenej paletky od BH cosmetics
11. Do vnútornej linky oka nasledovala šedo-hnedo-telová ceruzka od essence
12. Áá ideme na pery. ;-) Ako prvý som použila ružový lip stain od Elfu, ktorý má matný finiš
13. Rúžom od Pupy som vyplnila celé pery a tým som dosiahla práve tú najkrajšiu ružovú pod slnkom :-)

Už ste určite nedočkavý ako to celé dopadlo. :-D

Tadááá





Tu je aj spomínané video :-)



Čo hovoríte na toto líčenie? 
Máte radi pastelové farby v líčení?

Papa vy mojo chocholáčikovia ;-)








0 komentárov:

Zverejnenie komentára

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena