Nahé líčenie + vamp dark lip

Ahojte :)

Zase tu máme predstavenie videjka, ale ja vám sľubujem, že na mojom blogu nájdete aj recenzie na produkty, nejaké hauly, obľúbencov atď...

V blízkej dobe idem do BA na nákupy takže by som vám mohla nafotiť moje úlovky a trošku to tu oživiť. :-) Čo vy nato?

Späť k tomu videu. 

Doma mám už dlhšiu dobu kontúrovaciu ceruzku na pery od Catrice v odtieni 060 very berry.

A tak som ju raz vyskúšala a výsledok ma priam zaskočil. Myslela som si, že to bude otrasné ale bol to pravý opak. :-D 

Keďže sa mi výsledok veľmi páčil tak som sa rozhodla natočiť video o tom, ako vykúzliť tmavé "vamp" pery. :-D

Nasledovala otázka: Aké líčenie očí k týmto tmavý perám zvoliť?
Zvolila som teda iba jednu vrstvu špirály a minimalistický makeup. (Nahý makeup)

Takto to celé dopadlo. ;-)




Celkom pohodka nie? :-D



                                                                                                                                                                   
Použité produkty:
1. Rimmel Lasting finish makeup - 100 ivory
2. Maybelline Affinitone concealer - 02 natural
3. Essence all about matt powder
4. Maybelline the Colossal volum express mascara
5. NYC smooth skin bronzing face powder - 720A sunny
6. Elf blush - fuchsia fusion
7. Catrice precision lip liner - 060 very berry
8. Cien lipstick - 11 purple dream                                                                                                      

                                                                                                                                                                   

Hneď ako som dotočila video tak som išla do mesta. (Áno presne tak! S týmito tmavými perami! :-D) A ako som išla okolo základnej školy stáli pred ňou 2 maličké žiačky. Jedna hovorí druhej: "Kukaj jaké má hentá čírne pery!" :-D 
Doslova a do písmena to povedala takto! :-D Ja som sa len pousmiala a nechápacky pokračovala ďalej. :-D Neprekvapila ma reakcia na rúž, ale to jej vyjadrovanie. :-D 

Malý odkaz pre vás: 
Nebojte sa skúsať nové veci, pretože ak neskúsite nikdy nebudete vedieť či vám to sekne alebo nie! Smelo do toho! ;-)

Skúšate nové veci?
Vyskúšate takéto vamp dark pery?
Odvážili by ste sa ich nosiť aj do spoločnosti? 

Papa vy moji chocholáčikovia. :-*







1 komentárov:

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena