Líčenie - vyblázni sa!


Ahojte

Toto líčenie som vytvorila "za jazdy". Vzala som si novú a zároveň aj najobľúbenejšiu paletku od BHcosmetics - Eyes on the 70´s. Milujem ju, pretože obsahuje rôznorodé tiene, a tie farby! Som z nej nadšená ako malé dieťa. :) (ešte stále si tak pripadám :-D)

Tiene som vyberala náhodne a mišung, ktorý s toho vznikol sa mi dosť páči! :-)

Niekedy je dobré sa trochu odviazať aj v líčení a tie výsledky, ktoré vzniknú vás môžu milo prekvapiť ako mňa. :-)

Skúšajte nové veci, nebojte sa!

Pozrite sa, ako to dopadlo u mňa.





Použité produkty:
1. Catrice eye primer
2. Bhcosmetics - Eyes on the 70´s
3. Essence longlasting eyepencil - 09 cool down
4. Catrice kohl kajal pencil - 180 too cool for pool
5. Maybeline Great lash mascara
6. Ardell demi wispies lash
7. NYX jumbo lip pencil - irish coffee
8. Maybelline lipstick - 



Ako sa vám pozdáva toto líčenie?
Nebojíte sa odviazať aj v líčení?
Skúšate rôzne kombinácie farieb?

Papa vy moji "chocholáčikovia". :-)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena