Vianočné líčenie 1 (christmas makeup) /MakeupEdka/

Ahojte

Keďže sa neskutočne rýchlo blížia vianoce, mám tu pre vás prvé vianočné líčenie. 

Prvé vianočné líčenie muselo byť niečo extra. Zvolila som teda kombináciu zelenej a červenej farby. Tieto farby sú pre mňa úplne typické vianočné. 

Líčenie je dosť extravagantné a výrazné, ale nebojte sa bude aj jemnejšie a určite aj nejaký ten stred. :-)

Takže každá z nás si určite príde na svoje. ;-)

Pre mňa líčenie čím výraznejšie tým lepšie. :-D 

Pozrite sa ako líčenie dopadlo. ;-)






Použité produkty: 

1. Elf glitter primer
2. BHcosmetics Eyes on the '60s
3. Essence pigment - 13 paparedzzi
4. Astor 24h stay perfect stay eye pencil - 310 ivy green
5. Maybelline Great lash riasenka
6. Ardell demi wispies lashes
7. Červené trblietky
8. Elf eyeliner - black
9. Elf matte lip color - nearly nude

Celý postup nájdete vo videu nižšie. :-)



Aké sú vaše typické farby Vianoc?

Papa vy moji chocholáčikovia. :-)








0 komentárov:

Zverejnenie komentára

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena