Chart face

Ahojte ;-)

Po dlhšej dobe som tu opäť. (Edituš dúfam, že ťa to už chytí nadlhšie!!! :-/) :-D

Dneska Vám ukážem moje make-upové kreácie. :-D

Začneme pekne poporiadku.
Prvé čo som zbadala u viacerých uživateloch na instagrame, že líčia na papier. Čiže majú prázdnu tvár, ktorú potom vymalujú ako sa im len zapáči.
Tak som si teda povedala, že to skúsim aj ja. :-D 

Z googlu som si stiahla obrázky (stačí napísať do googlu len "chart face"), ktoré som si potom vytlačila na papier na obyčajnej tlačiarni. Neviem či sa nato používajú nejaké špeciálne papiere, mne to išlo aj na obyčajný kancelársky. :-D

Potom som si len nachystala moju výbavičku a začala som tvoriť. :-) 

A toto s toho vzniklo. Tadáááá





Zatiaľ mám len tieto dva ale určite v tom budem pokračovať. :-) 
Užasne som pritom relaxovala.
Hlavne skúsila niečo nové, a samozrejme aj zistila ďalšiu vec, ktorá ma baví. :-)

Napíšte mi či ste to skúšali už aj vy, ako sa Vám darilo, či Vás to bavilo a kludne mi poukazujte aj fotky vašich prác. 
Veľmi sa teším. :-)

Papa moji "chocholáčikovia" ;-)



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena