!21! Ten čas ale letí.

Ahojte ;-)

Poviem vám len jednu jedinú vec, že čas strašne uteká. Preto ho musíme využívať naplno. ;-)

Dneska mi je už 21. Pamätám si ako som sa prednedávnom tešila na občiansky a myslela som si že aká som už veľká. Potom som už chcela mať rýchlo 18 aby som bola "machrica dospelá". :-D

A teraz už tot 21. :-D
Nechápem ako to tak rýchlo ubehlo ale viem jedno, že celé tie roky som si užívala ako sa len dalo.
Každý jeden deň, každú jednu hodinu, každú jednu minútu a každú jednu sekundu (existuje aj mikrosekunda? :-D) som využila najsamlepšie a najrozumnejšie. :-)

Kedže mi samozrejme narodeniny vyšli v deň keď pracujem (12 hodín :-D), tak mi nesmiernu radosť urobila sestra keď prišla za mnou. ;-)
Priniesla mi chlebíčky, koláčik a všelijakè slané blbostičky. :-D
Najviac ma však potešila kvetinka, ktorú s maminou sami urobili s kvetiniek z našej záhradky. :-)



Uvidíme ešte ako sa vyvinie tento deň. :-D
Budem vás informovať. :-D

Aké bolo vaše najväčšie prekvapenie na narodeniny??

Papa moji "chocholáčikovia" :-)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena