Vianočné líčenie 2 (christmas makeup) /MakeupEdka/

Ahojte

Pršiel čas na posledné vianočné líčenie. 
Ako som sľubovala, toto je oveľa jemnejšie a "prirodzenejšie".

Čo sa týka Vianoc, tak ma tento rok nejako nepohltili. 
Možno je to tým, že prerábame kuchyňu = žiadne pečenie koláčov. 
Dva dni pred Vianocami a ja sedím na 12-tkach v práci. 
Ale darčeky mám už pokúpené, pobalené a už len čakám kedy si ich otvoria, aby som videla ako sa budú všetci tešiť. 
Viacej sa poteším tomu úsmevu a radosti ostatných, ako svojim darčekom. 
Jednoducho som raz taká. (A nie nehádžem tu na vás okrasňováky seba! :-D)

Poďme sa pozrieť ako dopadlo moje posledné, vianočné, jemnučké a prirodzenejšie líčenie. ;-)





Použité produkty:
1. Catrice eye primer
2. Essence 3d eyeshadow - 01 irresistible fox-trott
3. Catrice matt eyeshadow - 010 vanillaty fair
                                                   040 al burgundy
4. Essence longlasting eyepencil - 18 berry merry
5. Essence crystal eyeliner - 06 opal rosy-rush
6. Maybelline Colossal volum express
7. Essence lash princes
8. Miss sporty

Vo videu nižšie nájdete presný postup. ;-)



Čo vy a Vianoce?

Prajem vám šťastné a veselé. :-)

Papa vy moji chocholáčikovia.









0 komentárov:

Zverejnenie komentára

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena