Mesačný makeup /moon makeup/


Ahojte

Natočila som pre Vás dalšie video s názvom Mesačný makeup.
Z názvu ste už asi vycítili čím som sa nechala inšpirovať.

Mesiac je záhané miesto, na ktoré sa zrejme nikdy nedostanem. (Nikdy nehovor nikdy!) :-D
Veľmi ma fascinuje a inšpiruje.
Vraví sa, že na odvrátenej strane mesiaca sa našli rôzne záhané veže, vesmírne lode a údajné potvrdenia, že sa vo vesmire nenachádzame len my! 
Ale čomu máme my "smrteľníci" veriť? Čo ak z nás robia len svoje bábky a manipulujú s nami?
Čo ak sa nachádza na odvrátenej strane mesiaca niečo viac, niečo neuveriteľné alebo naopak sa tam nenachádza nič?
Každí máme navýber čomu môžeme veriť.


Inšpirovala som sa teda mesiacom a takto to celé dopadlo. ;-)



Veríte na nadprirodzené bytosti, že nie sme vo vesmíre sami?

Ďakujem za každé jedno pozretie videa, každý jeden odber.

Ešte raz ďakujem. ;-)

Do skorého videnia vy moji chocholáčikovia. :-)





5 komentárov:

  1. Je to supr. Já bych asi vynechala líčení rtů, ale oči prostě supr :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa tam tie pery práveže žiadali. :-D Ale ďakujem veľmi pekne za pochvalu. ;-)

      Odstrániť
  2. wow pekne ti to vyslo!

    Inak posledné dni DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena