Rozprávkový makeup - Phineas

Ahojte

Ako prvé videjko na mojom kánály tutok :-D sa objavilo videjko s názvom Rozprávkový makeup - Phineas.

Ako viete rozprávkový makeup je séria videí, čiže ich bude viacej a vždy to bude nejaká iná postavička.

Do tejto série mám nespočetne množstvo postavičiek takže to bude dosť nadlho. :-D (dúfam, že to so mnou vydržíte) :)

Tak a teraz sa pozreme na toho Phineasa. :D 

Táto postavička je z rozprávky Phineas and Pherb a vysielajú ju na Disney channel, ktorý mi hrá skoro stále. :D (síce ho väčšinou nevnímam ale je zapnutý :D)

Phineas je veľmi kreatívny a vždy vie čo bude dneska delat! :D Mám ho veľmi rada takže,, ako prvý to musel byť on mého srdce šampión! :D 

Tu je spomínané videjko. :)


Dúfam, že sa Vám videjko páčilo. :)

Budem veľmi natešená, keď budete môj kanál odoberať tutok, určite na ňom nájdete všetko čo budete hľadať. Síce ešte len začínam ale sľubujem, že prípravým vždy zábavné, originálne a užitočné videjká. 

Takže lajkujte, odoberajte, komentujte a zdieľajte vy moji chocholáčikovia. :)

Čítame sa nabudúce Vy moji chocholáčikovia. :D :)









4 komentárov:

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena