Zoznámenie sa, ale nie tak celkom ;-)

Ahojte :-)

Nebudem vám tu písať dopodrobna kto som, odkiaľ som, čo ma baví, o čo sa zaujímam a tak dále. :-D Mám iné nápady ako sa vám predstaviť. 

Toto bude len také mini (fakticky miiiniii) zoznámenie sa so mnou.

Ako mám v profile som všehochytil to znamená, že sa nebojím nijakej práce. Čiže všetkého čoho sa chytím to ma baví. Samozrejme nehovorím tým, že zbíjam každý deň zo zbíjačkou betón lebo ma to baví (vlastne som to ani nikdy neskúšala, ale keby bola možnosť tak by som sa jej chopila :-D). Čiže robím všetko s mierou a veľmi rada. A samozrejme s úsmevom na tvári. :-)

Ale ako každý iný mám aj ja také to svoje "srdcu najbližšie". V mojom prípade je to dekoratívna kozmetika. Fakt som natoto maniak a proste mám srdce na správnom mieste, keď si niečo kúpim a doplním tím svoju zbierku. ;-) To znamená, že ma veľmi baví vizážistika a tie veci s tým spojené. Síce som v tom ešte len taký začiatočník, ale veľmi sa snažím a svoje vedomosti doplňam odušu. Po praxistickej stránke :-D mám model moju sestru a samozrejme najčastejšie seba. 

Baví ma ďalších milión vecí, ale o tom až trošken neskôr. ;-)


Kľudne napíšte do komentárov čo je vaše "srdcu najbližšie" budem sa véľmi tešiť. ;-)

Papa moji "chocholáčikovia" ;-)




0 komentárov:

Zverejnenie komentára

© MakeupEdka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena